შემოგთავაზებთ საწრეო მუშაობის ანგარიშს
რეფლექსიის ფორმით
საწრეო მუშაობის რეფლექსია
რეფლექსიის ფორმით
საწრეო მუშაობის რეფლექსია
საწრეო მუშაობის მიზანი:
1.მათემატიკური ცოდნის გაღრმავება;
2. მათემატიკის მიმართ ინტერესის გაღვივება/ გამომუშავება;
3. სწორი მათემატიკური მეტყველების გამომუშავება;
2018-2019 სასწავლო წლის მეორე სემესტრში, მეხუთე კლასის ბაზაზე შევქმენი მათემატიკის წრე, „ნორჩი მათემატიკოსი“, მათთვის ვისაც სურვილი აქვს უკეთ განივითაროს მათემატიკური აზროვნება და მათემატიკური ცნობიერება.
მუშაობის პროცესის გასამრავალფეროვნებლად გამოვიყენე სხვადასხვა საინტერესო და მოსწავლეებისათვის სახალისო აქტივობები.
საწრეო მუშაობის პროგრამა მოსწავლეთა საჭიროების გათვალისწინებით შევარჩიე. მთელი სემესტრის განმავლობაში მოსწავლეები დიდი ინტერესით იყვნენ ჩართულები მუშაობის პროცესში. დავიწყე მუშაობა ელემენტარული საკითხებიდან. ბავშვებისათვის ძალიან საინტერესო და რაც მთავარია ადვილად დაძლევადი იყო ყველა ის საკითხი, რომელსაც ვთავაზობდი საწრეო მუშაობის გეგმის მიხედვით. მოსწავლეებმა აითვისეს ამოცანების ამოხსნის მარტივი ხერხები, გაეცნენ ცნობილ ქართველ მათემატიკოსთა ბიოგრაფიებს. ჯგუფური მუშაობის დროს განივითარეს თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევები. განვიხილეთ მოსწავლეთათვის საინტერესო საკითხები, როგორც პროგრამული, ისე , კლასგარეშე, რომელიც შერჩეული მქონდა სახალისო მათემატიკიდან.
საწრეო მუშაობის პროგრამა მოსწავლეთა საჭიროების გათვალისწინებით შევარჩიე. მთელი სემესტრის განმავლობაში მოსწავლეები დიდი ინტერესით იყვნენ ჩართულები მუშაობის პროცესში. დავიწყე მუშაობა ელემენტარული საკითხებიდან. ბავშვებისათვის ძალიან საინტერესო და რაც მთავარია ადვილად დაძლევადი იყო ყველა ის საკითხი, რომელსაც ვთავაზობდი საწრეო მუშაობის გეგმის მიხედვით. მოსწავლეებმა აითვისეს ამოცანების ამოხსნის მარტივი ხერხები, გაეცნენ ცნობილ ქართველ მათემატიკოსთა ბიოგრაფიებს. ჯგუფური მუშაობის დროს განივითარეს თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევები. განვიხილეთ მოსწავლეთათვის საინტერესო საკითხები, როგორც პროგრამული, ისე , კლასგარეშე, რომელიც შერჩეული მქონდა სახალისო მათემატიკიდან.
ეს ყოველივე დამეხმარა მოსწავლეებს, უპირველეს ყოვლისა, ჩამოყალიბებოდათ მათემატიკის მიმართ დადებითი დამოკიდებულება და მრავალფეროვანი აქტივობებით გამომუშავებოდათ ლოგიკური აზროვნება.
იმისათვის
რომ გავსულიყავი საწრეო მუშაობის მიზნით გათვალისწინებულ შედეგზე მუშაობის ბოლოს ჩავატარე შემაჯამებელი ტესტირება, რომლის ანალიზის მიხედვითაც მოვახდინე, როგორც ჩემი საქმიანობის, ისე მოსწავლეთა შეფასება.
დასკვნის სახით შემიძლია აღვნიშნო, რომ საწრეო მუშაობა დამეხმარა საგაკვეთილო პროცესშიც. გამიადვილდა ესგ-ს მიზნით გათვალისწინებულ შედეგზე გასვლა. მოსწავლეებსა და მათ მშობლებს აქვთ სურვილი მომდევნო წელს მაგავსი ხასიათის აქტივობის გამეორების. ვფიქრობ, მომდევნო წელსაც მივმართო აღნიშნული სახის ღონისძიებას.
სსიპ ქალაქ ხაშურის N7 საჯარო სკოლის
უფროსი მასწავლებელი: ნინო ნადირაშვილი
უფროსი მასწავლებელი: ნინო ნადირაშვილი
2019 წელი
ნინიკო ძალიან მომეწონა შენს მიერ შექმნილი ბლოგი,წარმატებებს გისურვებ!
ReplyDeleteნინო, წარმატებებს გისურვებთ!...
ReplyDeleteმშვენიერია, ნინო, ვაძლევ მაღალ შეფასებას!
ReplyDeleteწარმატებებს გისურვებთ, არაჩვეულებრივია!
ReplyDeleteშესანიშნავი ბლოგია, წარმატებებს გისურვებთ!
ReplyDeleteშესანიშნავია, წარმატებებს გისურვებთ.
ReplyDeleteნინო ძალიან მომეწონა შენი ბლოგი. წარმატებებს გისურვებ.
ReplyDelete