თემა
|
ხანგრძლივობა
|
შეხვედრის თარიღი
|
|
1
|
ა) შეხვედრა ბავშვებთან და მშობლებთან საორგანიზაციო საკითხებზე.
ბ) წრის სამუშაო გეგმის გაცნობა.
|
1 საათი
|
01.02.2019
|
2
|
ა) შეკრების თვისებები. პრაქტიკული
სავარჯიშოების გაკეთება.
ბ) რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის შედარება.
|
1 საათი
|
08.02.2019
|
3
|
ა) გამრავლების თვისებები, პრაქტიკული სავაარჯიშოების გაკეთება.
ბ) რიცხვებისა და თვლის წარმოშობა (საუბარი)
|
1 საათი
|
15.02.2019
|
4
|
ა) წრეწირი და წრე.
ბ) სახუმარო ამოცანები
|
1 საათი
|
22.02.2019
|
5
|
ა) შეკრება-გამოკლების თვისებები. პრაქტიკული სავარჯიშო.
ბ) ფოკუსები და რიცხვითი გამოცანები.
|
1 საათი
|
01.03.2019
|
6
|
ა) ზედაპირის ანგარიშის ხერხები.
ბ) მათემატიკური ვიქტორინა: „რა?, სად?, როდის?“
|
1 საათი
|
15.03.2019
|
7
|
ა) ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები.
ბ) ენამახვილი გენიოსებიდან სახალისო ისტორიების წაკითხვა.
|
1 საათი
|
22.03.2019
|
8
|
ა) ზეპირი ანგარიშის ხერხები.
ბ) ზღაპრები და მითები მათემატიკაზე.
|
1 საათი
|
29.03.2019
|
9
|
ა) გაყოფა. გაყოფის თვისებები.
ბ) სახალისო ამოცანები
|
1 საათი
|
05.04.2019
|
10
|
ა) სავარჯიშოები კენგურუს ამოცანათა კრებულიდან.
|
1 საათი
|
12.04.2019
|
11
|
ა)შემაჯამებელი ტესტირება.
|
1 საათი
|
19.04.2019
|
12
|
ა) ამოვხსნათ საყოფაცხოვრებო ამოცანები.
|
1 საათი
|
03.05.2019
|
13
|
ა) უცნობი რიცხვის პოვნა.
ბ) ლოგიკური ამოცანები მიხვედრაზე.
|
1 საათი
|
10.05.2019
|
14
|
ა) ამოცანები ნაწილების პოვნაზე.
ბ) სახალისო ამოცანები
|
1 საათი
|
17.05.2019
|
15
|
ა) ამოცანების ამოხსნა. განტოლებების შედგენა.
|
1 საათი
|
2405.2019
|
16
|
ა) შემაჯამებელი შეხვედრა. ვიქტორინა: „რა?, სად?, როდის?“
|
1 საათი
|
3105.2019
|
Wednesday, February 6, 2019
წრის სამუშაო გრაფიკი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
საწრეო მუშაობის რეფლექსია
შემოგთავაზებთ საწრეო მუშაობის ანგარიშს რეფლექსიის ფორმით საწრეო მუშაობის რეფლექსია საწრეო მუშაობის მიზანი : 1....
-
შემოგთავაზებთ საწრეო მუშაობის ანგარიშს რეფლექსიის ფორმით საწრეო მუშაობის რეფლექსია საწრეო მუშაობის მიზანი : 1....
No comments:
Post a Comment